czwartek, 2 marca 2017

Co tam u mnie

Witajcie :-)
Przepraszam, że przez parę dni nie pisałam, ale po feriach zawsze jest dużo pracy. Nagle nie wiadomo skąd okazuje się, że w najbliższym czasie czeka cię mnóstwo pracy, o której nie myślałeś w trakcie ferii.
Ja szczerze mówiąc trochę myślałam o tym, ale tylko myślałam. Trochę tego teraz żałuję, ale na spokojnie daję radę wszystko zaliczyć :-).
Miałam powiedzieć wam w poniedziałek co wygrałam w konkursie. Nie powiedziałam, ponieważ nagrody otrzymamy gdy wyniki będą oficjalne, więc muszę oczekać jeszcze 2-3 tygodnie.
Jeśli jesteśmy przy temacie nagród to w naszej szkole odbyło się podsumowanie aktywności i działań na rzecz szkoły (uczniowie nic o tym nie wiedzieli), wczoraj dyrektorka ogłosiła wyniki.
No więc... jestem liderką. Co prawda razem z przyjaciółką, ale i tak jest to przyjemne.
Oczywiście są nagrody, a może raczej nagroda. Razem wszystkich wytypowanych jest 15. Nagrodą jest wyjazd na 3 dni do Świnoujścia. Najlepsze jest to, że wyjazd odbywa się w czasie trwania szkoły                ( wyjeżdzamy w środę a wracamy w piątek), już nie mogę się doczekać mimo, że został jeszcze cały miesiąc :-) .


Czy was też działo się ostatnio coś ciekawego? Jeśli tak napiszcie w komentarzu :-)

12 komentarzy:

  1. Ostatni czas był dla mnie chwilą odpoczynku po pracy :)
    Chwila dla pasji i chwile z książką i kawą... to relaks zza moje dotychczasowe osiągnięcia :)
    Tobie również gratuluje świetnych wyników i życzę udanego zasłużonego odpoczynku :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Choć na razie nie mogę sobie na ten odpoczynek pozwolić ;-)

      Usuń
  2. Gratuluje wygranej! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, gratuluję! Na wyjeździe rób mnóstwo zdjęć żeby się nimi z nami pochwalić :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Na pewno będę o tym pamiętać :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej, niezła nagroda! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Sama byłam zaskoczona, niespodziewałam się takiej nagrody.

      Usuń
  6. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń