wtorek, 7 marca 2017

Moje zakupy-dodatki

Witajcie :-)
Wiem, że pisałam kilka razy, że opiszę co ostatnio kupiłam. Do tej pory żaden wpis z tej serii się nie ukazał. Chciałam was bardzo ( bardzo) przeprosić za to. No więc... Wybaczycie mi?

Wracając do tematu. Byłam w ostatnim czasie kilka razy na zakupach, a że w ostanim czasie bardzo podobają mi się wszelakie dodatki to poszerzyłam moją kolekcję o kika nowości.
O to one:



Naszyjnik rodem z krainy czarów. Gdy tylko go ujrzałam od razu pomyślałam o tym magicznym  ( i trochę zwariowanym) świecie. Macie podobne skojarzenia?
Koszt: 60 zł
Sklep: Bijou Brigitte


Czapka również od razu rzuciła mi się w oczy.  Może dlatego, że od pewnego czasu planuję zmienić styl? Nie wiem. Wiem za to, że na pewno wyróżnia z pośród mojej dawnej garderoby i że jest... po prostu wspaniała :-)
Koszt: 35 zł
Sklep: Bijou Brigitte


Wsuwki do włosów. Coś co aktualnie wzbudza mój zachwyt. Dlaczego? Ponieważ mam bardzo długie włosy, a takie dodatki świetnie się z nimi łączą :-)
Ponad to aktualnie bardzo podobają mi się wszelkie ozdoby z piórami, albo symbolem pióra. Dlatego też wybrałam akurat te.
Koszt: 30 zł (łącznie), 15 zł ( sztuka)
Sklep: Bijou Brigitte

Czy wam też w ostatnim czasie  wpadło wam w oko coś ciekawego :-) ?
Jeśli tak napiszcie o tym w komentarzu.







1 komentarz: