środa, 8 marca 2017

Mól książkowy ( czyli ja :-) )

Możliwe, że o tym nie wiedzieliście, ale jestem wielką wielbicielką opowiadań.
Oczywiście, nie wszystkie trafiają w mój gust, ale szczerze uwielbiam czytać książki, które zostały napisane przez początkujących pisarzy.
Aktualnie śledzę serie Amy  na blogu kluczdowyobrazni.blog.pl i na razie bardzo mi się podoba.
Nie zawsze podoba mi się wszystko w tej historii,  ale podziwiam pomysł autorki [,która wciąż mnie zaskakuje tą opowieścią]. :-)

Głównymi bohaterami są Amy i Nao. Amy jest dziewczyną o czarnych włosach i osobliwych czerwono-złotych oczach. Dla pierwszego lepszego obserwatora jej wygląd wydaje się straszny. Szczególnie oczy, które oprócz niezwykłej barwy mają także kocie źrenice.
Nao jest chłopakiem o białych włosach i niebieskich oczach. Oboje skrywają różne tajemnice.
Poznają się kiedy Nao zostaje zaatakowany i poważnie ranny czeka na śmierć.
Na szczęście odnajduje go Amy, która ulecza go swoją magią.

Nie chcę dalej wam spoilerować. Jeśli chcecie dowiedzieć się co stało się potem zapraszam na bloga Smile [ pseudonim], kluczdowyobrazni.blog.pl .

Jeśli także prowadzicie jakieś serie na swoich blogach. Napiszcie w komentarzu link do swojego bloga. Z chęcią zerknę na wasze opowiadania :-)


Do zobaczenia :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz